Пн - Сб з 9-00 до 20-00
Нд з 9-00 до 18-00
Харків, Московський проспект, 256
+38 (068) 485 47 95

Умови обміну та повернення

Відповідно до п.3 ст.4 Закону України “Про Захист Прав Споживачів” перед початком експлуатації товару споживач зобов'язаний:

  • уважно ознайомитись із правилами експлуатації, викладеними у наданій виробником (продавцем, виконавцем) документації на товар;
  • у разі потреби роз'яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця (виробника, виконавця) або іншої зазначеної в експлуатаційній документації особі, яка виконує їх функції;
  • користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару (виконавцем) в експлуатаційній документації;
  • з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару – застосовувати передбачені виробником у товарі засоби безпеки з дотриманням передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а у разі відсутності таких правил у документації – дотримуватись звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для товарів такого роду.

Відповідно до ст. 9 Закону споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його з якихось причин. Обмін товару належної якості провадиться, якщо:

  • товар не був в експлуатації;
  • збережено упаковку, всі пломби, ярлики;
  • цілісність комплекту та упаковки не порушена;
  • збережено гарантійний талон;

Повернути товар належної якості та забрати гроші можна, якщо дотримані всі вищеперелічені умови та аналогічного товару, необхідного покупцю, немає у продажу.

Вам буде відмовлено в обміні або поверненні коштів, якщо:

  • товар був у використанні або має будь-які сліди експлуатації;
  • з моменту покупки пройшло понад 14 днів;
  • при перевірці товару виявлено сліди втручання ззовні (спроба ремонту, розтин корпусу тощо) або порушено умови експлуатації;
  • відсутня гарантій талон, пломби, неповна комплектація тощо;
  • відсутні або знято заводські плівки.

Повернення товару здійснюється за рахунок покупця. Кошти повертаються покупцю після отримання товару магазину та його діагностики, але не пізніше ніж через 7 днів.